Jeg velger å ha ananas på pizzaen min, og jeg står for det.
Jeg gjentar; jeg velger å ha ananas på pizzaen min, og jeg står for det!
Sånn seriøst! Jeg STÅR for det!!
Jeg merker at du ikke klarer å ta dette på alvor. Det er mange som har ananas på pizzaen, men til forskjell fra mange andre så står jeg faktisk for det. Helt på ordentlig.
Jeg står for det.
