Site icon Knut Anders Sørum

Ski sommer og ski vinter!

Kommer rett hjem fra et fantastisk opphold på Galdhøpiggen! Kan melde om strålende sol og PUDDER!! Hurra!! Hadde ikke forventet det nei, her trodde vi at man skulle møte regn og is, men i stedet fikk vi nysnø og sol! Det var driitrått! Noe å ta med seg til USA om et par uker! Da er det bare å glede seg til man kommer hjem i november og skal kjøre mere ski! PS: bildene er tatt med mobiltelefon så beklager den dårlige kvaliteten, men vi hadde rettogslett ikke tid til å gjøre noe anna enn å KJØRE SKI!!

Exit mobile version