Streak

Nå merker jeg at jeg bare skriver for å opprettholde streaken. Patetisk!

Men jeg hadde virkelig tenkt å skrive noe dypt, langt og antagelig uinteressant for alle andre enn meg i dag, men så gikk jeg på kino i stedet..

Spiderman er like bra tredje gangen! ❤️

Kanskje det lange, dype og uinteressante er litt for skummelt å starte på, for jeg vet hva det handler om og overskriften har jeg tygget på alt for lenge, så følg med! Det kommer en dag..

Legg inn en kommentar

av Anders Noren.

opp ↑

Oppdag mer fra Knut Anders Sørum

Abonner nå for å fortsette å lese og få tilgang til hele arkivet.

Fortsett å lese