Boble

Jeg er ikke inne i en boble.

Tror jeg.

Hmm.. nå begynte hjernen å surre…

Eller heter det snurre??

Fakk!!! Jeg blir frustrert, nå fikk jeg to ting å tenke på! Jeg trenger mere RAM!!!

En kommentar om “Boble

Legg til din

Legg inn en kommentar

av Anders Noren.

opp ↑

Oppdag mer fra Knut Anders Sørum

Abonner nå for å fortsette å lese og få tilgang til hele arkivet.

Fortsett å lese