Ett år og 32 dager siden..

..forrige bloggpost.

Seriøse bloggpost i alle fall.

Den i fjor sommer var egentlig en tale jeg skrev til noe annet og la på bloggen.

Den var sikkert fin, skal lese deg en dag! Skal lese igjen om alle de gamle bloggposten mine en dag. Jeg skrev mange på rappen der ei stund. Midt i en periode som hjernen ikke var spesielt påskrudd. Eller avskrudd. Jeg vet ikke forskjell, men poenget er at jeg ikke husker ett eneste ett av dem. Jeg husker vel nesten ingen ting fra den perioden. Jeg tror forøvrig at kroppen husker. Men ikke hjernen.

Jeg gleder meg til å lese.

Legg inn en kommentar

av Anders Noren.

opp ↑

Oppdag mer fra Knut Anders Sørum

Abonner nå for å fortsette å lese og få tilgang til hele arkivet.

Fortsett å lese